Wednesday, May 30, 2012

Brzoskwiniowo


Rzadko dodawane posty, wcale nie znaczą, że znudziło mi się blogowanie;) Próbuję się ogarnąć po powrocie z Rzymu, zwłaszcza z uczelnią. Wczoraj oddałam mam nadzieję, że ostatnią wersję mojej pracy licencjackiej z nadzieją, że trochę odetchnę, ale niestety czeka mnie jeszcze sporo tego. Najwyższy czas zajrzeć do pytań na obronę, a ty jeszcze profesorowie zaskakują mnie terminami egzaminów/ zaliczeń, jakbym zapomniała, że został tylko miesiąc..

Dawno nie publikowałam stylizacji, dlatego dzisiaj jest najwyższy czas ;p Bardzo się ucieszyłam odbierając piątkową paczkę z posrebrzanymi kolczykami z Alq-Art. Jak je zobaczyłam na stronie internetowej , wiedziałam, ze wkrótce znajdą się w moim pudełeczku na biżu ;) już od jakiegoś czasu szukałam pasującego do peruwiańskiej biżuterii z alpaki. Zresztą są w kształcie serduszek, no i najważniejsze, że nie uczulają ;) Z zielenią najbardziej podoba mi się połączenie pomarańczowego koloru, dlatego wybrałam brzoskwiniową bluzeczkę i dla dopełnienia kolejna asymetryczna spódniczka, tym razem w krótkiej wersji (DIY).

Zdjęcia- efekt spędzonej niedzieli z Gabi. Jeśli chcecie zobaczyć bardziej portretową wersję zdjęć zapraszam na bloga Gabi i post z moją stylizacją: Ulubienica Valentino.


***

Last day was so crazy, all this time after vacations in Italy is very hard for me. Yesterday i gave my final work to the professor, i hope that it was last version... I thought that maybe i will find some free time to relax but june is very busy month in my University, i have some exams in the near future so thats why i dont have so much time;/



Today some photos from Saturday with Gabi. Outfit with my new earrings from Alq-Art peach blouse and DIY asymmetric white skirt. If you want to see more, you are welcome on Gabi's post about me: Ulubienica Valentino.























No comments:

Post a Comment